JNMV-Izgradnja javne razsvetljave na območju Občine Apače v letu 2018
Ponudbe je treba oddati najkasneje do ponedeljka dne 5.2.2018 do 8.30 ure.
ODPIRANJE PONUDB:
Javno odpiranje ponudb bo v ponedeljek dne 5.2.2018 ob 9:00 uri v sejni sobi Občine Apače
VPRAŠANJA:
Pojasnila o vsebini dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila se lahko zahteva le v pisni obliki preko Portala javnih naročil. Odgovori bodo posredovani preko portala javnih naročil. Vprašanja se lahko postavljajo do vključno ponedeljka dne 29.1.2018 do 14.00 ure. Naročnik bo dodatna pojasnila v zvezi z dokumentacijo objavil na Portalu javnih naročil najkasneje šest dni pred rokom za oddajo ponudb.
SODELOVANJE PONUDBNIKOV NA ODPIRANJU:
Predstavniki ponudnikov morajo pred pričetkom javnega odpiranja ponudb strokovni komisiji izročiti pisna pooblastila za sodelovanje na javnem odpiranju. V kolikor na odpiranju sodeluje zakoniti zastopnik ponudnika naročniku identiteto izkaže z osebnim dokumentom.
POSTOPEK S POGAJANJI:
Naročnik si pridržuje pravico, da nadaljuje postopek s pogajanji s ponudniki v skladu z 2. odstavkom 47. člena ZJN-3. Naročnik izvede en krog pogajanj isti dan po odpiranju ponudb z vsemi ponudniki, ki so oddali pravočasno in pravilno označeno ponudbo.
V zaprti kuverti oz. ovojnici s prilepljeno ETIKETO-POGAJANJA (OBR-16a) se odda samo izpolnjen obrazec 9a-pogajanja, ki mora biti podpisan in žigosan in sicer se odda v sprejemno pisarno občine Apače v ponedeljek, 5.2.2018 do 10:30 ure. Vse prepozno oddane ponudbe se ne bodo upoštevale ter se bo štelo, da ponudnik k pogajanjem ni pristopil.
Pogajanja se bodo izvedla pred imenovano komisijo za izvedbo javnega naročila s strani naročnika v sejni sobi Občine Apače, v ponedeljek dne 5.2.2018 ob 10:40 uri.
PRAVICA NAROČNIKA:
Naročnik lahko skladno s 1. odst. 90. čl. ZJN-3 do roka za odpiranje ponudb kadar koli ustavi postopek oddaje javnega naročila.
Naročnik lahko skladno s 5. odst. 90. čl. ZJN-3 po izteku roka za odpiranje ponudb zavrne vse ponudbe.